Податкова служба Черкащини продовжує системну роботу з підтримки платників податків. Фахівці Головного управління ДПС у Черкаській області щоденно надають вичерпні консультації з актуальних питань податкового законодавства, прагнучи зробити взаємодію з податковою максимально зручною та доступною.
У Звенигородці щоденно надають вичерпні консультації та роз'яснення з питань податкового законодавства, зокрема й телефоном. Це допомагає платникам податків вчасно та коректно сплачувати податки й збори до бюджету.
Під час телефонної «гарячої лінії» платникам роз’яснили питання щодо:
● порядку повернення платежів із бюджету;
● отримання Витягу щодо стану розрахунків платників з бюджетами та сплати єдиного внеску;
● заповнення реквізитів платіжної інструкції під час сплати бюджетних/небюджетних платежів;
● механізму сплати платежів з використанням єдиного рахунку.
Нагадування про Єдиний рахунок: використання єдиного рахунку є добровільним. Платники податків самостійно вирішують, чи скористатися цією можливістю. Перейти на єдиний рахунок можна лише один раз на календарний рік через Електронний кабінет платника податків, подавши Повідомлення за формою J/F1307001. Важливо пам'ятати, що використання єдиного рахунку розпочинається вже з наступного дня після подання повідомлення.
У Черкасах, Смілі та Каневі фахівці активно консультують громадськість та бізнес про переваги взаємодії з податковою за допомогою сучасних, зручних електронних сервісів. Ці інструменти дозволяють значно економити час та зусилля, роблячи процес подання документів максимально комфортним.
Найбільш популярні та зручні сервіси:
● Електронний кабінет (https://cabinet.tax.gov.ua/): найпопулярніший сервіс, який дозволяє подавати звітність, сплачувати податки та отримувати важливу інформацію онлайн.
● Застосунок «Моя податкова»: мобільний аналог Електронного кабінету. Завантажити можна в Google Play Market або App Store.
● Електронна черга: сервіс, що дозволяє заздалегідь спланувати візит до податкової. Записатись можна онлайн за лінком на платформі ЗІР ДПС (https://zir.tax.gov.ua/main/queue/) або через Контакт-центр ДПС за номером 0 800 501 007.
Електронний кабінет, мобільний застосунок та електронна черга – усе це створено задля забезпечення безбар’єрного доступу та максимальної зручності для кожного платника податків.
Нагадуємо, платники можуть отримати необхідні консультації чи відеоінструкції у зручному форматі, обираючи між офлайн та онлайн взаємодією:
● Контакт-центр ДПС: телефонуйте за номером 0 800 501 007.
● Електронна черга: запишіться онлайн за лінком на платформі ЗІР ДПС: https://zir.tax.gov.ua/main/queue/ або через Контакт-центр.
● Ютуб-канал ГУ ДПС у Черкаській області «Допомога платнику»: дивіться корисні відео тут – https://surl.lu/zpmfsj.
● Facebook-сторінка ГУ ДПС у Черкаській області: https://surl.li/ddjkef.
● Комунікаційна податкова платформа ГУ ДПС у Черкаській області: звертайтеся до нас на поштову скриньку ikc@tax.gov.ua.
● «Гарячі лінії» ГУ ДПС у Черкаській області: контакти за посиланням: https://surl.lu/miedce.