Протягом тижня фахівці податкової служби Черкащини активно консультували платників з актуальних питань законодавства.
Зокрема, в Каневі платникам розповіли про мобільний застосунок «Моя податкова», який значно спрощує доступ до електронних послуг ДПС. Завантажити застосунок «Моя податкова» можна на платформах Android та iOS.
Також фахівці наголосили на важливості своєчасного повідомлення про зміну облікових даних фізичних осіб, зокрема прізвища чи місця проживання, шляхом подання відповідної Заяви за формою № 5 ДР.
У Золотоноші податківці роз'яснили алгоритм переходу на спрощену систему оподаткування, звертаючи увагу на необхідність подання заяви встановленого зразка.
У Жашкові розглянули останні зміни щодо єдиного податку, зокрема, детально обговорили групи платників, їх ставки та умови перебування на спрощеній системі.
Крім того, працівники Черкаської ДПІ провели консультації щодо отримання інформації про податковий борг за допомогою електронних сервісів ДПС, що значно спрощує процес моніторингу для платників.
Нагадаємо, платники можуть отримати необхідні консультації чи відеоінструкції у зручному форматі, обираючи між офлайн та онлайн взаємодією:
Контакт-центр ДПС: телефонуйте за номером 0 800 501 007.
Електронна черга: Запишіться онлайн за лінком на платформі ЗІР ДПС https://zir.tax.gov.ua/main/queue/ або через Контакт-центр.
Ютуб-канал ГУ ДПС у Черкаській області «Допомога платнику»: дивіться корисні відео за покликанням https://surl.lu/zpmfsj.
Facebook-сторінка ГУ ДПС у Черкаській області: https://surl.li/ddjkef
Комунікаційна податкова платформа ГУ ДПС у Черкаській області: звертайтеся до нас на поштову скриньку ck.ikc@tax.gov.ua.
«Гарячі лінії» ГУ ДПС у Черкаській області: https://surl.lu/miedce