У межах безбар’єрності податкова служба Черкащини створює умови для якісної комунікації з платниками податків: через доступні центри обслуговування платників, телефонами «гарячих ліній» та в електронному форматі. Особливої популярності набуває Електронний кабінет, мобільний застосунок «Моя податкова», Е-черга.
Під час роботи з платниками фахівці податкових інспекцій Черкаського регіону консультують на різні тематики:
- застосування електронних сервісів податкової;
- е-листування з податковою;
- підтримка мобілізованих ФОПів;
- використання програмних реєстраторів розрахункових операцій та їхні переваги;
- порядок повернення платежів із бюджету;
- сплата земельного податку;
- система управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) та ін.
На світлинах – фахівці ДПІ Черкащини з платниками.