Фахівці Корсунь-Шевченківського ЦОП провели інформаційно-роз’яснювальну роботу з платниками щодо отримання витягу з реєстру платників ПДВ (пункт 183.11 статті 183 розділу V Податкового кодексу України).
Вони розповіли, що порядок формування і надання витягу з Реєстру, форми запиту та витягу встановлено розділом VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 №1130, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 (далі – Положення).
Згідно з пунктом 7.4 розділу VІІ Положення запит про отримання витягу з Реєстру (форма № 1-ЗВР) подається особисто платником ПДВ або представником платника або надсилається поштою до контролюючого органу за основним місцем обліку платника податків.
Фахівці наголосили, що можна подати запит засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Якщо особа подала запит в електронній формі та/або обрала спосіб отримання витягу з Реєстру в електронній формі, то ДПС надсилає витяг (форма № 2-ВР) в Електронний кабінет або на адресу електронної пошти платника ПДВ (підпункт 4 пункту 7.6 розділу VII Положення).