У Головному управлінні ДПС у Черкаській області працює формат співпраці з бізнесом – Комунікаційна податкова платформа. На цьому під час зустрічей з платниками наголошують фахівці Черкаської ДПІ.
Вони зазначають, що податкова служба розширила можливості для комунікацій з громадськістю і бізнес-спільнотою, аби кожен знайшов оптимальний для себе формат діалогу з податківцями.
Комунікаційна платформа – це відкритий майданчик для спілкування з лідерами думок, представниками асоціацій, професійних об’єднань, які захищають інтереси платників податків. Також запрошуються до участі в роботі платформи народні обранці та члени консультативно-дорадчих органів, які представляють позицію громад та мають вплив на впровадження змін до податкового законодавства.
Пропонуються до обговорення актуальні нині теми: питання сфери податкових ризиків, основні аспекти Національної стратегії доходів до 2030 року та заходи ДПС з ïї упровадження, переваги електронних сервісів ДПС у межах безбар'єрного середовища (#Е_кабінет, #Моя_податкова), підтримка мобілізованих ФОП, застосування РРО/ПРРО, сплата мінімального податкового зобов’язання, оформлення податкової знижки та ін.
Як працює Комунікаційна податкова платформа?
Для оперативного зв’язку з учасниками платформи створено окрему електронну скриньку: ck.ikc@tax.gov.ua.
Отже, якщо ви – уповноважений представник громадського, бізнес-об’єднання або громади, депутат або член консультативно-дорадчого органу, надішліть на цю електронну скриньку свій запит або звернення, в яких необхідно викласти зміст питання, що потребує вирішення. Після отримання листа з вами оперативно зв’яжеться координатор платформи для визначення формату відповіді та дати проведення зустрічі з відповідальними особами профільних структурних підрозділів Головного управління ДПС у Черкаській області.
Черкаські податківці закликають долучитись до комунікаційної податкової платформи та отримати необхідну інформаційну підтримку.