Працівники Корсунь-Шевченківського сектору Черкаської ДПІ ГУ ДПС у Черкаській області провели інформаційно-роз'яснювальну роботу з платниками податків, присвячену порядку отримання реєстраційного номера облікової картки платника податків (РНОКПП).
Вони розповіли, що отримати РНОКПП можна безпосередньо в контролюючому органі, до якого необхідно подати заяву за формою № 1ДР.
У разі подання заяви в електронному вигляді – РНОКПП можна отримати в контролюючому органі, який було обрано при поданні заяви.
РНОКПП видається заявнику за пред’явлення документа, що посвідчує особу, а саме:
1) для громадян України:
- паспорт громадянина України;
- паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном);
- тимчасове посвідчення громадянина України;
2) для іноземців та осіб без громадянства:
- паспортний документ іноземця – документ, виданий уповноваженим.
Фахівці зазначають, що за бажанням особи картка платника податків може бути видана її представнику за наявності документа, що посвідчує особу такого представника, та документа, що посвідчує особу довірителя, або його ксерокопії (з чітким зображенням), а також довіреності, засвідченої у нотаріальному порядку, на видачу такого документа (після пред’явлення повертається) та її копії.