У Жашківському секторі обслуговування платників Уманської ДПІ провели чергову «гарячу лінію», присвячену питанням використання Електронного кабінету платника.
Під час розмови з платниками на особливу увагу приділили перевагам Електронного кабінету. Зокрема, йшлося про те, наскільки цей сервіс спрощує сплату податків та робить взаємодію з податковою більш зручною.
Фахівці Жашківського сектору наголосили, що Електронний кабінет дозволяє платникам податків виконувати свої зобов'язання швидко, без зайвих зусиль та необхідності особистого відвідування податкових органів.
Акцентували й на таких зручностях сервісу:
● Швидка та безпечна сплата податків: платники можуть здійснювати оплату податків та зборів онлайн, використовуючи різні платіжні системи, що інтегровані в Електронний кабінет. Це значно економить час та мінімізує ризики помилок.
● Доступ до податкової інформації: Е-кабінет надає можливість переглядати стан розрахунків з бюджетом, отримувати виписки про відсутність заборгованості, подавати звітність та багато іншого.
● Зручність 24/7: доступ до Е-кабінету можливий у будь-який час доби, з будь-якого пристрою, що має доступ до інтернету, що є особливо зручним для платників.
У ДПІ зазначають, що впровадження безбар'єрних рішень залишається пріоритетом Державної податкової служби. Це дозволяє платникам легше та зручніше взаємодіяти з податковими органами, спрощуючи виконання їхніх податкових зобов'язань.