Фахівці Корсунь-Шевченківського сектору обслуговування платників Черкаської ДПІ ГУ ДПС у Черкаській області в Центрі обслуговування проводять роз’яснювальну роботу з платниками, надають фахові консультації та практичну допомога з питань застосування податкового законодавства. Спеціалісти надають роз’яснення щодо переваг електронних сервісів ДПС, зокрема «Електронний кабінет платника» та застосунок «Моя податкова». За допомогою них платники податків мають змогу отримувати інформацію про стан розрахунків з бюджетом, зокрема отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетом та цільовими фондами за даними органів ДПС, сплачувати податки, подавати податкову звітність та інше.
Одним з актуальних залишається питання щодо можливості реалізації права на податкову знижку.
Спеціалісти сектору також інформують про підстави та граничні строки подання декларації про майновий стан і доходи, способи подачі декларації. Наголошують на перевагах взаємодії з податковою службою дистанційно, без особистих візитів до служби, користуватись Електронним кабінетом та впевнитись у перевагах дистанційного формату спілкування з податковими органами.