Фахівці Христинівської ДПІ на постійній основі здійснюють прийом осіб, які звертаються за отриманням адміністративних послуг, та надають відповідні роз’яснення вимог чинного податкового законодавства з метою забезпечення їх виконання та своєчасного надходження податків і зборів до бюджетів.
Так, під час зустрічі платникам роз’яснили порядок повернення платежів з бюджету; отримання Витягу щодо стану розрахунків платників з бюджетами та сплати єдиного внеску; заповнення реквізитів платіжної інструкції під час сплати бюджетних/небюджетних платежів; механізм сплати платежів з використанням єдиного рахунку.
У ході спілкування надали консультацію щодо встановлення та використання застосунку «Моя податкова», роз’яснили стосовно можливості в режимі реального часу дізнатися про наявність/відсутність податкового боргу, подати податкову декларацію на податкову знижку, сплатити податки до бюджету, отримати повідомлення про нарахування податків.
Податківці нагадали й про переваги спілкування з податковими органами в електронному вигляді, зокрема за допомогою сервісу ДПС «Електронний кабінет», мобільного застосунку «Моя податкова» та електронної скриньки комунікаційної податкової платформи Головного управління ДПС у Черкаській області за адресою: ck.ikc@tax.gov.ua.
Під час консультацій учасників ознайомлюють з основними аспектами Національної стратегії доходів до 2030 року та заходами ДПС з ïї впровадження.