Про сплату майнових податків та використання електронних сервісів ДПС розповіли платникам Уманщини днями. Це відбулось за участі головного державного інспектора Уманського відділу податків і зборів з фізичних осіб та проведення камеральних перевірок Управління оподаткування фізичних осіб ГУ ДПС у Черкаській області Андрія Віника та провідних фахівців Уманської ДПІ під час робочих зустрічей з відвідувачами Центру обслуговування платників.
Податківці зазначили, податкова служба нараховує податок на нерухомість, плату за землю та мінімальне податкове зобов’язання фізичним особам, і до 1 липня надсилає їм податкові повідомлення-рішення. Сплатити нараховані суми необхідно протягом 60 календарних днів з дня отримання такого повідомлення.
Також фахівці Уманської ДПІ наголосили, що громадяни можуть ознайомитись з податковими повідомленнями не лише у паперовому вигляді, але й через Електронний кабінет платника або мобільний додаток «Моя податкова». Крім того, за допомогою цих сервісів платники можуть подати податкову декларацію про майновий стан і доходи для отримання податкової знижки, дізнатись про наявність чи відсутність податкового боргу, отримати відомості про виплачені доходи.
Окремо поінформували, що з 1 травня в Електронному кабінеті платники можуть отримати Витяг щодо розрахунків, починаючи з 2013 року за кожен рік окремо та в розрізі податків, зборів та платежів, а також єдиного соціального внеску. Раніше такий документ можна було отримати тільки за звітні періоди поточного року.
Також розглянули питання щодо важливості дотримання платіжних інструкцій під час сплати податків, реєстрації РРО/ПРРО платниками, які здійснюють готівкові розрахунки, проведення звірки з майнових податків.
Окрім цього, акцентували увагу, що у випадку виникнення будь-яких питань або труднощів при сплаті податків, платники можуть звернутися за консультацією до Центру обслуговування платників. Це допоможе забезпечити своєчасну та коректну сплату податкових зобов’язань і уникнути можливих штрафів та пені.