У Жашківській ДПІ ГУ ДПС у Черкаській області відбулося спілкування з платниками телефонною «гарячою лініює» на тему: «Про основні нюанси оскарження податкових рішень».
У першій декаді липня в Жашківській ДПІ старший державний інспектор Надія Черноус під час «гарячої лінії» поспілкувався із платниками щодо питань оскарження рішень податкового органу. Громадяни запитували, чи може платник податків оскаржити в одній скарзі декілька рішень контролюючого органу; чи повинен платник податків повідомляти контролюючий орган про оскарження ППР в суді; у який термін до ДПС подається скарга на ППР або інше рішення контролюючого органу (крім скарг на рішення про відмову у реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН) та чи можна подати таку скаргу через Електронний кабінет; протягом якого терміну необхідно сплатити оскаржені в судовому порядку, донараховані згідно з актом перевірки, суми грошового зобов’язання.
Посадовиця розповіла, що рішення, прийняті податковим органом, можуть бути оскаржені в адміністративному та в судовому порядку. Це визначено п. 56. 1 ст. 56 Податкового кодексу України.