Студенти-практиканти проходять виробничу практику в Центрі обслуговування платників податків Уманської ДПІ. Днями вони дізналися про порядок використання електронних сервісів, зокрема електронного кабінету платника податків, який має ряд переваг, а саме: відкритість, цілодобовий доступ до послуг, режим «без паперів», економія робочого часу платників податків, уникнення черг, конфіденційність інформації, оперативність обробки даних, автоматичне оновлення документів відповідно до діючого законодавства.
За час перебування в стінах державної податкової служби молодь зрозуміла, чому податки називають найефективнішим інструментом непрямого регулювання економічних процесів. Під час практики майбутні фахівці дізналися про основні завдання Центру обслуговування платників Уманської державної податкової інспекції. Це – здійснення сервісного обслуговування платників податків та надання адміністративних послуг у найкоротший строк за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень, приймання податкової та іншої звітності, реєстрація фізичних осіб-платників податків у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків та надання електронних довірчих послуг.
Спілкуючись зі студентською молоддю, начальник Уманської державної податкової інспекції ГУ ДПС у Черкаській області Катерина Мовчан поінформувала, що використання електронних сервісів, зокрема електронного кабінету платника податків, має низку переваг, а саме: відкритість, цілодобовий доступ до послуг, режим «без паперів», економія робочого часу платників податків, уникнення черг, конфіденційність інформації, оперативність обробки даних, автоматичне оновлення документів відповідно до діючого законодавства.
Також Катерина Мовчан звернула увагу на функціонування комунікаційної податкової платформи, основним завданням якої є допомога у вирішенні питань, які виникають у платників податків.