Фахівці Канівської ДПІ продовжують роз’яснювати платникам, що Електронний кабінет платника податків – сервіс, за допомогою якого можна надсилати до органів ДПС електронні документи, податкову звітність, отримати довідки про відсутність заборгованості та іншу необхідну інформацію із загальнодоступних реєстрів, надсилати запити чи заяви для отримання необхідних даних.
Основними перевагами користування Електронним кабінетом для користувачів є зручність, економія робочого часу платника, коштів на придбання паперових бланків. В Електронному кабінеті в приватній частині платник в режимі реального часу має можливість переглядати інформацію про себе, яка міститься в інформаційних базах ДПС (наприклад: облікові дані, інформація про наявні об’єкти оподаткування, суми нарахованих та сплачених податків тощо).
Електронний кабінет складається з відкритої (загальнодоступної інформації) та приватної частини (особистого кабінету). Вхід до особистого кабінету здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису.
Поміж іншого, користуватись послугами відкритої частини Електронного кабінету можна без ідентифікації особи, тобто без електронного цифрового підпису. Так, через відкриту частину користувачам доступні наступні можливості:
- перегляд та друк бланків податкової звітності;
- інформація про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників.
Також у відкритій частині наявний розділ «Реєстри», який надає доступ до інформації з публічних реєстрів:
- єдиний реєстр індивідуальних податкових консультацій;
- пошук фіскального чека;
- пошук марки акцизного податку;
- інформація про ПРРО;
- дані реєстру платників ПДВ.