З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 395 звернення громадян. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.
За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 381 звернення громадян;
- 8 колективних звернень;
- 6 анонімних звернень.
Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо податку на доходи фізичних осіб;
- повідомлення про ухилення від сплати податків;
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи;
- питання щодо податкової звітності;
- реєстрація та облік платників податків;
- щодо відмови в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників податків;
- консультації з питань податкового законодавства;
- питання щодо соціального захисту населення;
- питання щодо праці і заробітної плата;
- комунальне господарство.
Для забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених питань, задоволення законних вимог заявників Головним управлінням ДПС у Черкаській області періодично проводяться економічні навчання для структурних підрозділів.
Порушень термінів розгляду звернень не має.
Проведення особистого прийому громадян.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 03.11.2023 № 289 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.
Письмові звернення громадян можуть бути подані в робочий час згідно з правилами внутрішнього трудового розпорядку:
- на поштову адресу: 18002, м. Черкаси, вул. Хрещатик, буд. 235;
- на електронну адресу: ck.zvernennya@tax.gov.ua;
- за телефоном: (0472) 54-18-75.
Графік роботи установи з понеділка по п’ятницю з 08-00 до 12-00 год.; 12-45 до 17-00 год. (у п’ятницю – до 15-45 год.).