З початку року до Головного управління ДПС у Черкаській області надійшло 83 письмових звернення громадян, в тому числі 3 скарги. Пропозиції протягом звітного періоду не надходили.
Основні питання, що порушують громадяни у зверненнях:
- питання щодо оціальний захист населення – 1 заява (1,2%);
- питання щодо праці і заробітної плата - 1 заява (1,2%);
- питання щодо забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 3 заяви (3,6%);
- питання щодо загальнодержавних податків – 2 заяви (2,4%);
- питання щодо місцевих податків – 7 заяв (8,4%);
- питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 34 заяви (41%)
- повідомлення про ухилення від сплати податків– 17 заяв (20,4%);
- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків – 16 заяв (19,3%);
- Консультації з питань податкового законодавства- 2 заяви (2,4%).
За звітний період до ГУ ДПС у Черкаській області надійшло:
- 2 повторних звернення громадян;
- 1 колективне звернення від 4 громадян;
- 12 анонімних звернень.
За категоріями авторів звернень надійшло:
- 3 звернення від інвалідів ІІ;
- 1 звернення від багатодітної сім’ї;
- 82 категорія авторів звернень не визначена.
За соціальним станом авторів звернень надійшло:
- 3 заяви від пенсіонерів;
- 2 заява від державного службовця;
- 81 соціальний стан авторів звернень не визначена.
Порушень термінів розгляду звернень не має.
Проведення особистого прийому громадян.
Графіки особистого прийому громадян посадовими особами ГУ ДПС у Черкаській області затверджено наказом ГУ ДПС у Черкаській області від 25.09.2020 №1494 «Про організацію особистого прийому» та якісної організації роботи в умовах територіальної віддаленості окремих структурних підрозділів ГУ ДПС у Черкаській області.
Протягом 01.01.2021 по 31.03.2021 року запис на особистий прийом до посадових осіб Головного управлінні ДПС у Черкаській області не здійснювався.