Чигиринські податківці щоденно проводять інформаційно-роз'яснювальну роботу з платниками податків, підкреслюючи, що ДПС постійно працює над тим, аби зробити взаємодію з податковою службою максимально зручною та доступною. Саме тому ДПС України активно розвиває та впроваджує сучасні електронні сервіси.
Серед основних е-сервісів ДПС, що значно спрощують життя платників, фахівці виділяють: Електронний кабінет платника податків, застосунок «Моя податкова» та сервіс «Електронна черга».
При цьому платників ознайомлюють з основними аспектами Національної стратегії доходів до 2030 року та заходами ДПС з ïї впровадження, а також реалізацією експериментального проекту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) в ДПС.
Якщо у вас виникають запитання або потрібна допомога, ви завжди можете звернутися за консультацією. Це можна зробити як особисто, відвідавши Центри обслуговування платників Черкащини (https://ck.tax.gov.ua/okremi-storinki/tsentri-obslugovuvannya-platnikiv-poda), так і телефоном, зателефонувавши на «гарячі лінії» ГУ ДПС у Черкаській області (https://ck.tax.gov.ua/kontakti/) або до Контакт-центру ДПС за номером 0 800 501 007.